Blog
Kdo dnes nemá blog, jako by nebyl. Tak jsme přidali trochu svou do mlýna. Přečtěte si, co jsme pro vás napsali.

Brief: Aneb co textaři potřebují vědět, než se pustí do psaní?
Petr
Znáte svůj byznys, své zákazníky. Jenže ne vždy vám copywriter vidí do hlavy a zná nuance. A tak je dobré mu konkrétně zodpovědět následující otázky. Které to přesně jsou?
Read More
Jak (ne)přijít o zákazníka během dvou vteřin
David
Říká se, že z teorie chleba neupečeš, proto tu máme ukázku trochu z praxe. Aneb jak se vlastně na úplné banalitě dá otestovat, proč věnovat se komunikaci má smysl.
Read More
Kvalitní texty? Jedině ty značkové
Petr
Že skvělé texty něco stojí, už nejspíš tušíte. Jak je ale poznat? Čím se vyznačují? Proč se nespokojit jen s korekturou ani s kopíkem, který „umí“, ale všechny jeho kreace zní jako vaše konkurence? Otázky, samé otázky. Nebojte – níže přinášíme odpovědi v přehledu textů, ze kterého zároveň zjistíte, proč značkové texty rulez!
Read More
Kde se vzal koncept BrandCopy?
David
Narazili jste na náš web a říkáte si, co to BrandCopy vlastně znamená? Ukážeme vám, proč jsme se s kolegou Petrem rozhodli propojit dvě zásadní věci, které by žádná značka či podnikatel neměli podceňovat.
Read More
Jak spolupráce s námi probíhá?
David
Potřebujete pro svou firmu ty správné texty, ale nevíte úplně, jak to vlastně s copywritery funguje? Jak se s nimi domluvit, co všechno jim říct a co budou naopak potřebovat od vás? Pojďme se podívat na to, jak to probíhá s námi v BrandCopy.
Read More
Proč kvalitní texty něco stojí?
Petr
Zaskočila vás cena za copywriting? A myslíme za skvělé, efektivní texty, které plní účel. Takové, co prodávají, a ještě zanechávají u zákazníka nějaké ty fajn emoce. Vše je sice postmoderně relativní, ale pojďme se na to podívat zblízka. Objevit, co se za tím psaním skrývá a proč si kdo za práci počítá, kolik si počítá. I co je už drahé a co je zlatá střední.
Read More
Nespíš? Nevyhraješ (2. část)
David
Pokračujeme v krasojízdě. Tentokrát si řekneme, jak si spánek zlepšit. A nebojte, nemusíte se nutně stěhovat na konec světa někam do lesa.
Read More
Práce na dobrý adrese
Petr
Korporáty dávaj práci tólika lidem. Někdy pod jednou střechou pracuje pomalu maloměsto. Proč to ale prakticky nikdy není vůbec takový terno?
Read More
Pod těžkou palbou mejlů
Petr
V dnešní době seš slušně ostřelovanej kvantem komunikace. Co den. Občas se to ale uklidní. Jenže ty tý náhlý změně už stejně nevěříš. A dobře děláš!
Read More
Hejbejte se, vy škatulata
Petr
Že by si chtěl to svý místečko v korporátu zútulnit každej, to je skoro loženka. Nebo? Jo? Tak na to zapomeň! A ani si tu nezvykej – zejtra se stěhuješ.
Read More
Někdo to rád nadoraz
Petr
Konec tejdne. Zasranej páteček je tady! Už se to chýlí. Nikdo dávno nereaguje a ty už si taky pomalu balíš svejch 5 švestek. Ale tak snadný to nebude.
Read More
Nebezpečně krátký šatičky
Petr
Pojem viktimního chování znáš. Že ne? „Říká si vo to.“ To už si určo slyšel. Jasně. To říkaj ty mačisti. Ale ruku na srdce, holky a ženy – vy TO víte!
Read More
Pátej restart a přihořívá
Petr
Pondělí. Počítačka se pouští. Jdeš pro kafčo. Pár mejlů – to půjde. Jenže v tom na tebe vyskočí… skoro bych řekl zlý, zlý, ty vole kámo, nepěkná věc.
Read More
Nikotinoví lovci raka
Petr
Babča přestala, protože jí smrděly záclony. A rodiče taky, protože si z oblaku dehtu s azbestem jako mrně vykašlával svý mini plíce. Ale teď? Teď by sis dal.
Read More
Meditace ve výkrmně
Petr
Den dlouhej. Ráno chodíš brzo. Nebo možná až tak brzo ne. Ale oběd bodne. Rajt? A kam ty si chodíš nacpat teřich a odfrknout?
Read More
Nespíš? Nevyhraješ (1. část)
David
V poslední době je téma spánku poměrně probíraná věc, takže jsem si řekl, že se na něj zaměřím taky. A zjistil jsem pár zajímavých věcí.
Read More
A co letí u vás ve firmě?
Petr
Pracuješ v nějaký větší společnosti? Tak to určitě budeš znát taky. Jistě že budeš. O co, že se v tom najdeš. Chceš se vsadit?
Read More