Fungující reklamní texty, co skvěle splní svůj účel

Občas se prostě hodí mít i něco v ruce či šikovně po ruce. Třeba na stánku nebo veletrhu, v prodejně v regálu či v kanceláři apod. K vylepení, vystavení, odnesení domů nebo prostě k promítnutí na LCD obrazovku či na ty internety. A přesně s tím pomůžeme.

Copy

Osvědčený koncept při psaní reklamních textů

Jak na to jdeme? Nejprve vás musíme poznat. Jaká je vaše značka (brand), její hodnoty, nabídka, tonalita atd. Abychom ji dobře poznali, máme pro vás připravené otázky v návodném formuláři. Ty nám vyplníte a vše společně probereme. A pak již dojde na samotné psaní textů (copy).

1. Perfektní
zadání

Než se pustíme do psaní, potřebujeme znát detailní informace, fakta, čísla, mít argumenty a podklady.

2. Samotné
textování

Rešerše, ladění osnovy, pořadí informací, psaní, hledání správného úhlu, čas na uležení a 2. oči.

3. První návrh a iterace

Doladění znění formulací a odesílání na vaši zpětnou vazbu a doplnění detailů, poté vše zapracujeme.

4. Finalizace a kontrola

Po odsouhlasení finální verze textů je můžete nasadit do grafiky a my je ještě zkontrolujeme.

Dobré vědět: V rámci BrandCopy jsme dva copywriteři s léty zkušeností, kteří již napsali tisíce textů. Samozřejmě pro vás bude psát pouze jeden z nás. Zakázky si totiž rozdělujeme podle zaměření, zájmů a kapacit. Tandemově píšeme pouze u větších zakázek a u těch, které pospíchají.

Reklamní texty pro menší formáty

Potřebujete natextovat banner, plakát, rollup, leták, vizitky, nálepky, LCD obrazovky, pozvánky na akci, onepagery, komplimentky, kratší scénář pro video či rádio spot, desky nebo menší infografiku? I takové drobnosti mají sílu zaujmout a oslovit. A samozřejmě i potěšit a přetavit váhajícího ve vašeho zákazníka.

5r1a5125
5r1a5121

Reklamní texty pro větší formáty

Pokud si nevíte moc rady nebo zrovna nemáte čas promýšlet, jak natextovat vícestranný leták, brožuru, prezentaci, e-book, scénář pro delší video, případovou studii, návod, článek na blog či větší infografiku, rádi vám pomůžeme vykouzlit i z takovýchto formátů okouzlující a efektivní prvek vašeho marketingového mixu.

Reklamní texty pro webové stránky

Máte perfektní nový výrobek, chystáte novou služeb nebo třeba sezónní akci či slevy? Kromě tiskovin pak určitě neopomeňte vytvořit i tzv. landing page – stránku, na kterou budete odkazovat z tiskovin, newsletteru či online reklamy a kde potenciální zákazníci najdou všechny podrobnosti. A rovnou pak provedou i konverzi.

5r1a5166

Texty pro marketingovou kampaň

Máte v nabídce nový produkt či služby anebo chystáte slevovou akci? Pak se v takových případech vyplatí rovnou a najednou připravit webovou stránku, post na sítě, e-mail, článek na blog atd. Chcete takto naplno zpropagovat svou nabídku?

Napište nám a vymyslíme to »

Orientační ceník reklamních textů

Cena za texty na web se odvíjí od kvality podkladů, náročnosti tématu a počtu iterací. 
Zakázku vám proto vždy naceníme individuálně.

Komplimenty, nálepky a vizitky
Desky, pozvánky a přáníčka
Klasické plakáty a rollupy
Menší letáky a infografiky
Webová stránka (landing page)
Větší letáky, návody a manuály
Scénář videa či spotu do rádia
Firemní prezentace a brožury
Whitepapery a menší e-booky

 









 

od 1.200 Kč
od 1.600 Kč
od 2.000 Kč
od 2.800 Kč
od 3.200 Kč
od 3.600 Kč
od 4.000 Kč
od 4.800 Kč
od 6.400 Kč

 

Brandcopy copywriteři

Proč reklamní texty od BrandCopy?

  • Píšeme přes 10 let a s copywritingem máme bohaté zkušenosti 
  • Máme za sebou desítky projektů, kterým jsme pomohli vyrůst
  • Napsali jsme pro různé značky již tisíce marketingových textů
  • Neustále se vzděláváme a spolupracujeme s různými odborníky

Komu už jsme reklamní texty připravili

ČSOB

Téměř 5 let jsme pro tuto banku, potažmo ČSOB Premium a Poštovní spořitelnu, psali kromě webových stránek a textů pro online bankovnictví i všechny možné letáky, plakáty, scénáře, brožury, co vás jen napadne. Včetně třeba e-mailingu.

INVESTER

Tato česká investiční platforma se zaměřuje na crowdfunding prostředků pro rozjezd startupů i expanzi zajetých firem. Průběžně proto pomáháme s přidáváním medailonků projektů (landing pages), samozřejmě ruku v ruce s komunikací.

Bank iD

Po výpomoci se základem webu této digitální platformy příležitostně vypomáháme i dál, jak je zrovna potřeba. Například s aktualizací FAQ a jednotlivých stránek, přidáváním nových nebo třeba i s letáky (vysvětlení služeb či jednodušší ceník).

ČSOB

pro školy

V rámci spolupráce na finanční gramotnosti jsme pomohli aktualizovat a obsahově rozšířit powerpointové prezentace na 1. a 2. stupeň ZŠ vč. SŠ. A to včetně skript, pracovních listů a různých her. Tady se prodává myšlenka vzdělanosti!

Co vás zajímá nejvíce

Doba dodání finálních textů se odvíjí od stejných principů jako cena za ně. Konkrétně závisí na formátu (samolepka vs. brožura), podkladech (dodáte nám je ve vysoké kvalitě a finální hned po domluvení spolupráce?), náročnosti tématu a počtu iterací (čím složitější, tím déle to může trvat). Menší formáty se pohybují od pár dnů do týdne, záleží, zda se známe a jak jsme na tom s kapacitami. Pokud se známe, víme o vás již první poslední a většinu informací již tušíme, umíme si je domyslet či se správně doptáme a píšeme pak rovnou spatra. Pokud se neznáme, dodávka textů může trvat déle, než probereme všechny nuance ohledně vašeho byznysu. Jen tak pak totiž můžou texty plnit vytyčený účel. V případě náročnějších formátů se bavíme o týdnu a více dnech. Logicky chtějí více času, někdy i variant a iterací.

Nejprve nám napište, jaké reklamní texty pro jaké formáty potřebujete. Pokud se pro spolupráci rozhodnete, pošleme vám brief, který nám představí vaši značku. A zároveň vás poprosíme o zaslání všech souvisejících informací, klidně i nějaký provizorní text, který jste již připravili. Než se do psaní dáme, načítáme a připravujeme osnovu. Všechny informace a potřebné argumenty od vás následně poptáme. V případě, že nám vše perfektně naservírujete na první dobrou, pak se to samozřejmě pozitivně promítne do nižší cenovky celé zakázky.

Reklamní texty, sales copywriting, je specifická disciplína. Nejde o to napsat chytlavé slohové cvičení, stroze znějící čistě informativní text, ale o to zaujmout čtenáře, donutit ho text pročíst nebo alespoň proskenovat. A samozřejmě ho dovést k vytyčené konverzi – prodeji produktu, registraci účtu, přihlášení do soutěže či k odběru novinek apod. Záleží, co zrovna potřebujete. A jak na to jdeme my?
Použíme chytlavé předměty, nadpisy a mezititulky, stavíme na funkční struktuře a správné “flow” informací. To celé pak vždy uzavíráme přesvědčivou a konkrétní výzvou k akci. Vše stavíme na jasné a konkrétní argumentaci bez klišé, zohledňujeme též tonalitu značky, zapojujeme emoce, budujeme důvěryhodnost firmy atd. Napsali jsme takových textů tisíce, takže už tušíme. Navíc copywriting i školíme.

Jednoduše. Umí chytit pozornost svého čtenáře, nabízejí pochopení jeho potřeb, přání, zájmů, obav či strachů a zároveň mu nabízí i jejich řešení. Lidé totiž nekupují produkty (výrobky a služby), ale řešení právě toho, co chtějí či je pálí. Prodávejte visící obrazy, nikoli hřebíky, zní jedno z přiléhavých přísloví. A ty nejlepší reklamní texty se pak poznají tak, že tyto lidské mikropříběhy umí v samotném závěru přetavit v reálnou konverzi, kterou si firma přeje, aby učinil. Ať už je to koupě zboží, návštěva hotelu, objednání služeb či cokoli jiného.

Aby texty měnily čtenáře (potenciální zákazníky) ve vracející se klienty, je potřeba, aby jim nabízely pochopení. Jejich tvorba proto stojí v pochopení nabídky, zákazníků a také konkurence, aby vás textař zvládl v hlavě čtenáře dostatečně odlišit od ostatních nabídek a vytvořit v něm nějakou pozitivní odezvu. Pokud jej rovnou nedovede ke konverzi. Je potřeba chytit za srdce, pojmenovat problémy, potřeby a přání, přesvědčit v rovině rozumu i emocí. Odlišit. Dovést k prodeji. A ideálně opakovým. A to všechno ve správné tonalitě a autenticky.

Velmi jednoduše řečeno, hlavním účelem prodejních textů je reálný prodej. Hard-sell. Texty jdou spíše rychle k věci, jsou kratší a údernější, a “tlačí” na konverzi (prodej). Často již počítají s tím, že potenciální zákazník už o koupi přemýšlel a potřebuje již jen postrčit. Oproti tomu reklamní texty dělají zboží, službám či myšlenkám službu především tím, že o nich “mluví”. Obrací ke svým čtenářům a objasňují, jak jim může řešení dané firmy pomoci. Případně i jen baví. Reklamní texty můžou kromě prodeje vést i k přihlášení k odběru, registraci účtu apod. Ne vždy je záhodno svého čtenáře tlačit rovnou do koupě – někdy je potřeba na to jít “od lesa”, přesvědčovat postupně a i vysvětlit, proč případně následně nakoupit zrovna u dané firmy a ne u jiné, konkurenční. Jedná se o nuance, záleží vždy na vás, k čemu texty potřebujete.

Jedním slovem? Bohaté. Více slovy? Koukněte na stránku našich referencí.

Reklamní texty píšeme pro různé značky a projekty přes 10 let. A nejen že nás to stále baví, ale hlavně texty plní svůj účel a naši klienti se k nám stále vracejí s dalšími a dalšími zakázkami. A je to pro ně tím spíš výhodné, jelikož je známe, často jsme jim i marketingovými partnery, kdy s nimi i vymýšlíme, jak nejlépe “věc” prodat. A často vypomáháme i v rámci komunikačních kampaní, včetně kreativy.

Jaké další služby od nás se hodí mít

Když potřebujete pomoci s texty pro web či aplikaci
Když potřebujete pomoc s komunikací, články a sítěmi
Když potřebujete nejprve pomoci se značkou
Když potřebujete konzultaci, úpravu textů nebo školení




Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.

Blank Form (#3)

Psssst! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.