Mají vaše texty vše, co mají mít?

Není text jako prodejní text

Většina lidí si myslí, že když umí napsat e-mail, tak přeci zvládnout napsat i text na web. Případně kamkoli, kde si ho má přečíst klient. Bohužel tomu tak často není, ale dá se s tím dělat řada věcí. Buď si můžete text nechat napsat od expertního copywritera, projít si školením prodejního textu, anebo si nechat současné texty zkontrolovat. 

Můžeme vám hodit oči na materiály,  které v současné době máte a řekneme vám, co by na nich stálo za to zlepšit. Budeme vám klást otázky, jak nad textem přemýšlí klient, co mu v danou chvíli není jasné atd. A podle toho text vyšperkujeme, aby vše předvídal a zároveň hezky vedl k potřebné akci.

Jak konzultace probíhájí:

  • Vyzpovídáme vás, co děláte, jak to děláte, proč to děláte a pro koho to děláte
  • Podle toho, co všechno bude vašemu textu scházet, vám připravíme souhrn doporučených úprav a domluvíme se na dalším postupu 
  • Úpravy vám můžeme navrhnout do online dokumentu
Jak dlouho to zabere:
  • Záleží, kolik textu budeme upravovat a jakým způsobem
  • Návrhy úprav vám budeme schopní dodat během pár dnů
Cena:
  • 1 000 Kč/h (odhad ceny připravíme vždy na míru dle konkrétní zakázky)

Teprve dohromady to dává smysl

Můžete mít dobrý brand bez textů a dobré texty bez brandu. Nejlepší je ale mít oboje dohromady, protože jedině tak to dává smysl. A my vám s obojím pomůžeme. 

Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku.