Prodejní texty pro weby, které efektivně plní účel

Perfektní weby si zaslouží přesvědčivé a čtivé texty. Tápete, jak je formulovat? Jak textem prodat svůj sortiment a přetavit své návštěvníky ve vracející se zákazníky? Přesně od toho tu jsme my! Zároveň myslíme i na strukturu webu, UI design a SEO.

Copy

Osvědčený koncept při psaní textů pro web

Jak na to jdeme? Nejprve vás musíme poznat. Jaká je vaše značka (brand), její hodnoty, nabídka, USP, tonalita atd. Abychom vás dobře poznali, máme připravené otázky v návodném formuláři. Ty nám vyplníte a vše společně probereme a vyjasníme si detaily. A pak začíná psaní (copy).

1. Perfektní
zadání

Než se pustíme do psaní, potřebujeme znát detailní informace, fakta, čísla, mít argumenty a podklady

2. Samotné
textování

Rešerše, ladění osnovy, pořadí informací, psaní, hledání správného úhlu, čas na uležení a tzv. druhé oči.

3. První návrh
a iterace

Doladění znění formulací a odesílání na vaši zpětnou vazbu a doplnění detailů, poté vše zapracujeme.

4. Finalizace & kontrola

Po odsouhlasení finální verze textů je můžete nasadit na svůj web a my je ještě zkontrolujeme.

Už nějaký návrh stránek máte? Nebo už jste si nějaké texty napsali? Nevadí, pošlete nám vše. Podíváme se na to, dáme vám zpětnou vazbu a navrhneme ideální postup co a jak dál.

Dobré vědět: V rámci BrandCopy jsme dva copywriteři s léty zkušeností, kteří již napsali tisíce textů. Samozřejmě pro vás bude psát pouze jeden z nás. Zakázky si totiž rozdělujeme podle zaměření, zájmů a kapacit. Tandemově píšeme pouze u větších zakázek a u těch, které pospíchají.

Texty pro menší web

Jako menší web bereme tzv. onepager, na kterém máte jen základní informace o sobě, nějaký nástin svých služeb či produktů a kontakt. Zároveň k tomu automaticky počítáme přípravu metapopisků pro vyhledávače a chybovou stránku 404, kdyby náhodou nějaký klient zabloudil nebo odkazy nefungovaly správně. Pokud v budoucnosti budete chtít přidat další stránky, rádi vám s rozšířením pomůžeme. 

Ukázky pro představu

Adam-laita-brandcopy
Laita.cz
Merisimo
Merisimo.cz
Olga-chajmova-brandcopy
OlgaChajmova.cz

Ukázky pro představu

04 filip - produktovka
ČSOB Filip
Limoux
Limoux.cz
Náhledovka
BankID.cz

Texty pro větší web

Zde máme informací více, a tak je logicky strukturujeme a jdeme od obecností k detailům. Úvodní stránka tu slouží jako rozcestník (rozsah onepageru) na další stránky. Těmi může být například blog, kontakty, FAQ, rozcestník produktů či služeb a jednotlivé stránky jim věnované. Pro web připravíme i tady meta popisky, 404 stránku atd. A není ani problém připravit texty pro celý e-shop vč. košíku. 

Copyediting textů

Už máte vlastní web a nejste moc spokojeni s tím, jak je (resp. není) vidět a že texty na něm nejsou úplně čtivé, srozumitelné a že ani nevedou ke kýženým konverzím? Dejte nám vědět a kromě textařského umu přimícháme i přesahy do disciplín jako SEO, UX writing a UI design. To vše tak, aby upravené texty na vašem webu přinášely větší návštěvnost a zisk

Ukázky pro představu

Ukázky pro představu

Copywriting landing page

Pokud se byznysu daří, mívá to dopad i na web, který je nutné udržovat aktuální a občas na něj přidat i nějaké ty nové stránky. Jsme vám k ruce, ať už přidáváte informativní stránky, nebo potřebujete copywriting landing page. Tedy prodejní stránky, která zaujme a povede ke konverzi. Často na ni vedou i online reklamy, a tím spíš je třeba dát si na textech záležet!

Webová prezentace na klíč

Nemáte, kdo by vám texty na web naklikal a zajistil doménu a hosting? Stačí nám dát vědět. Léta totiž spolupracujeme s několika webdesignéry, a tak připravené texty z naší dílny můžeme zadat jim. A oni pro vás už vše zařídí. Chci web na klíč » 

Orientační ceník textů na web

Cena za texty na web se odvíjí od kvality podkladů, náročnosti tématu a mj. počtu iterací.
A tak zakázky naceňujeme individuálně, na míru danému zadání. 

Texty pro onepage web (1 stránka)
Texty pro malý web (3–5 stránek)
Texty pro střední web (5–10 stránek)
Texty pro velký web (přes 10 stránek)
Texty pro webovou stránku / landing page
Copyediting stávající webové stránky






od 6.000 Kč
od 9.000 Kč
od 12.000 Kč
od 15.000 Kč
od 2.000 Kč
800 Kč/hodina

 

Brandcopy copywriteři

Proč texty na web od BrandCopy?

  • Píšeme přes 10 let a s copywritingem máme bohaté zkušenosti 
  • Máme za sebou desítky projektů, kterým jsme pomohli vyrůst
  • Napsali jsme pro různé značky již tisíce marketingových textů
  • Neustále se vzděláváme a spolupracujeme s různými odborníky

Komu už jsme s texty na web například pomohli

Merisimo

Nejprve jsme u majitele oblečení z merino vlny zjistili informace o jeho nové značce a následně jsme navrhli ideální strukturu webu a poptali podrobnosti. Návrhy textů nám okomentoval a záhy jsme vše vyladili k jeho spokojenosti.

Adam Laita

Adam je profesionál na volné noze, který ladí webové šablony na míru. Proto potřeboval, aby právě jeho webová vizitka působila. Tedy nejenže vypadá a rychle se načítá, ale zároveň i k návštěvníkům úderně mluví. A zakázky se jen hrnou.

BankID

Pro tuto revoluční novinku bylo potřeba web lehce přestrukturovat a srozumitelně návštěvníkům vysvětlit. Jelikož jde o inovaci technického rázu, texty jsme vypilovali a rozepsali i FAQ tak, abychom i zprvu zmatené navedli. A daří se! 

ČSOB Filip

Aplikace dětem představuje svět financí tak, aby je to bavilo. Však peníze dělají vrásky i dospělým. Proto jsme původní texty v aplikaci přepsali, aby byly srozumitelnější. A pomáháme i s dalším obsahem a komunikací. A stažení přibývají.

Euromaster

Tomuto evropskému lídrovi na trhu s pneumatikami jsme nejprve pomohli s laděním některých SEO popisků na webu, jelikož nebyly všechny natextované. A následoval i update vybraných stránek, aby návštěvníky ke koupi vedly lépe.

Co vás zajímá nejvíce

Webový copywriting, webcopy, webcopywriting či jednoduše řečeno texty od profesionálního copywritera pomůžou na webu jednoduše a čtivě prodat to, co klientům nabízíte. Jedno zda jde o výrobky, produkty či nápad, který změní svět. Sebelepší web či aplikace nesplní účel, pokud je nikdo nepochopí, pokud nebude chtít číst dál ani pokud nebude vědět, jak dokončit konverzi, kterou byste rádi, aby návštěvníci nakonec učinili.

Texty si samozřejmě pro celý web, aplikaci či novou stránku na webu můžete napsat vy sami. Jistě jste, co se přehledu o sortimentu či akci, na to ti nejpovolanější. Častým problémem však bývá, že jste zapálení do věci až moc. Ovšem čtenáře ani potenciální zákazníky nezajímá, co děláte. Je zajímá, co jim to přinese, jak jim to udělá lepší život. A přesně na tu hru s velmi přesvědčivým úhlem pohledu se specializujeme.

Na úvodní schůzce navnímáme, co za texty potřebujete. Následně nám vyplníte dotazník, abychom zjistili důležité informace. Následně společně zafixujeme jeho strukturu a odhadneme pracnost podle počtu stránek. Poté v online dokumentu připravíme osnovy jednotlivých stránek a poprosíme vás o doplnění informací, které by mohli vaši návštěvníci potřebovat vědět, aby u vás nakoupili či provedli jinou akci.

Pokud od vás získáme opravdu všechny informace, tak texty napíšeme na první dobrou a bude nás čekat už jen kontrola po nasazení textů na web (případné nedostatky sepíšeme a můžete je vyladit). Jedním z důležitých parametrů, které ovlivňují cenu, jsou kvalita podkladů a počet iterací (“koleček” úprav). Čím lepší podklady a méně iterací, tím rychlejší a levnější dodávka balíčku textů pro web může být.

Není radno vaši novou webovou prezentaci uspěchat, však vám může přinášet velké obraty a nové zákazníky. A tak si i v tomto případě kvalita říká o dostatek času. Jinak můžete vyhodit peníze za velmi rychlý web, který je sice graficky skvělý, ale po obsahové stránce naprosto zmatečný a nepřesvědčivý. Ze zkušenosti se dá říci, že tzv. onepager stihneme od úvodní schůzky po dodání textů cca za 1 týden, střední či větší web o více stránkách za 2–3 týdny, velký web může trvat i přes měsíc (tam ale často klient spustí web dřív a další stránky přidáváme v čase).

Rozhodně ano, pokud jste nás hledali přes ,,keywords” jako je třeba web copy, texty na web, text na web, webový copywriting, web copywriting, webcopywriting, copywriting pro web, texty pro web, web text, psaní textů pro web, psaní textů na web, texty na webové stránky, tvorba textů pro web, copywriting webové stránky, e-commerce copywriting, copywriting landing page apod. Protože to všechno je de facto až na drobné nuance to samé. A přesně tomu se cca 50 % času věnujeme. Zbytek pak připadá na pomoc s propagací webu, resp. byznysu klienta. 

Případně jsme ti praví, pokud sháníte takového textaře, jako je web copywriter, UX copywriter, UX writer, UI copywriter, SEO copywriter, externí copywriter, freelance copywriter, sales copywriter, online copywriter apod. Textů už jsme napsali pěknou řádku a víme, jak na to!

Že máte graficky hezký, rychle se načítající a technicky skvěle zvládnutý web je skvělé, ale ani to nemusí přetavit vaše návštěvníky v zákazníky. Web texty jsou totiž zásadní. Podle výzkumu zmíněného například na Unbounce: Copy or Design: What’s More Important to Your Landing Page Success? (2021) se ukázalo, že texty na webu mají až dvakrát větší dopad než grafika. Obrázky možná řeknou víc než tisíc slov, kreativita možná okouzlí, ale je potřeba pamatovat na to, že weby stavíte kvůli konverzím. A tak texty na nich musí být čtivé, srozumitelné, přesvědčivé a mj. i důvěryhodné. A přesně na tohle všechno pamatujeme a rádi s ohledem na to poskytneme webový copywriting i vám.

 

Jednoduše. Umí chytit pozornost svého čtenáře, nabízí pochopení návštěvníkových potřeb, přání, zájmů, obav či strachů a zároveň mu nabízí i jejich řešení. Lidé totiž nekupují produkty (výrobky a služby), ale řešení právě toho, co chtějí či je pálí. Ty nejlepší webové texty se pak poznají tak, že mikropříběhy rozepsané na stránce umí v samotném závěru přetavit návštěvu stránky v reálnou konverzi, kterou si firma přeje, aby učinil. Ať už je to koupě zboží, návštěva hotelu, objednání služeb či cokoli jiného.

 

Díky našim letitým zkušenostem s různými projekty a značkami už víme, co děláme. A díky našemu přístupu (uveden výše) jsme s klidem schopni dát své ruce i do příslovečného ohně, že jsou texty na webu klienta pro návštěvníky čtivé, srozumitelné, přesvědčivé a důvěryhodné. Ať už proto zvolíte ke spolupráci nás, či kohokoli jiného, mějte na paměti, že stránky se líbit mají primárně návštěvníkům A přesvědčit je!

 

Jedním slovem? Bohaté. Více slovy? Koukněte na stránku našich referencí.

Texty na web pro různé značky píšeme už přes 10 let. A to celé weby od píky, psaní landing pages, pomoc s texty pro nové webové stránky či s úpravami (copyeditingem) stávajících stránek. A to v rovině UX (user experience), aby si návštěvník odnesl příjemný pocit, UI designu, že text jde ruku v ruce s grafikou, včetně SEO, aby webovou stránku, potažmo celý web, našly vyhledávače. A jejich prostřednictvím pak potenciální zákazníci. A na to vše myslíme i v případě, že web textujeme od úplného začátku. To vše tak, abychom klientovi pomohli s konverzemi – tedy s prodejem zboží či služeb. Případně s vedením k vytvoření účtu, odběru newsletteru, cokoli si náš klient přeje.

 

Spolu s webem se hodí od nás mít další služby

Když potřebujeme pomoci rozvíjet SEO texty na webu
Když potřebujete pomoci s komunikací a reklamou
Když potřebujete nejprve pomoci s vybudováním značky
Když potřebujete konzultaci, úpravu textů nebo školení




Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.

Blank Form (#3)

Psssst! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.