Pomůžeme vám vytvořit
silnou značku pro byznys

Co pro vás uděláme
Workshop na tvorbu značky
Nemáte-li ještě pro svůj byznys pevně zafixovanou značku (tedy nevíte jistě, jak chcete, aby se za ni komunikovalo, argumentovalo a jak by měla působit), stačí si objednat náš 1denní workshop. Na něm se zaměříme, na čem značku postavit (nabídka, klienti, konkurence), jaká by měla být (hodnoty, osobnost, poslání) a nakonec i jak ji proslavit (asociace, pravidla, touchpointy). To vše vám sepíšeme do brandbooku.
15 000 Kč/workshop
Návrh názvu a sloganu značky
Název značky je nezbytnou podmínkou toho, aby si vás zákazníci zapamatovali. Těžko se k vám můžou vrátit, když vám ani nemůžou přijít na jméno. Doslova.
Že dosud nemáte pro firmu dostatečně reprezentativní název? Tak se nám ozvěte a my vám vymyslíme 10–20 návrhů, a to včetně přiléhavých úderných sloganů. A přidáme i návod, jak si dobře vybrat.
Od 7 500 Kč/návrhy
Nastavení pravidel komunikace
Již máte zavedenou značku se skvělým názvem a úderným sloganem? Skvělé! Tak první důležitý krok máte za sebou. Váháte-li teď ale, jak postavit texty na webu a do její komunikace, stačí se na nás obrátit a my vás vyzpovídáme a společně zafixujeme, jak má značka mluvit a psát (tonalita), podepisovat se atd. Všechna tyto doporučení vám sepíšeme a opatříme je i názornými příklady pro snazší srozumitelnost.
7 500 Kč/pravidla
Proč zvolit nás
Máme přes 11 let zkušeností
Desítky projektů za námi
Napsali jsme tisíce textů
Spolupracujeme s dalšími profíky
Komu už jsme s brandingem pomohli
LIMOUX
Na workshopu jsme se zakladatelem vše prošli a na základě informací jsme navrhli do mantinely jeho nové značky. Dále jsme mu předložili návrhy na název, ze kterého si vybral a nakonec jsme otextovali i nový web.
MERISIMO
Nejprve jsme majiteli poslali formulář, kam nám sepsal všechny informace o své značce. Následně jsme na online schůze společně brainstormovali a vymysleli nový název. A poté již přišly na řadu texty pro web.
AEVA
S autorkou této mladé oděvní značky jsme na 3 kratších workshopech formulovali, jak by její brand měl argumentovat, působit a mluvit. Aktuálně se těšíme, až ušije první kousky a přijde na řadu webová prezentace.
ČSOB Filip
Pro aplikaci finanční gramotnosti pro děti jsme nejprve s jejími manažerkami probrali, jak by měla aplikace jako značka působit a mluvit. Následně jsme navrhli pravidla komunikace, kterými se při textování řídíme.
GREENFELD
Pražští developeři pro nový bytový dům v Letňanech hledali nový název, který by byl autentický a souvisel nějak s myšlenkou a lokalitou. Po dopoledním workshopu u nich v kanceláři se dostavil výsledek. Letnian.
Čím dále vám posloužíme
Přesvědčili jsme vás?
Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.