Pomůžeme vám vytvořit
silnou značku pro byznys

Abychom vám mohli napsat kvalitní texty, musíme nejprve poznat vaši značku. Musíme totiž zjistit, nejen komu a co prodáváte, ale i jak komunikujete a jak chcete působit. Že ji dosud takto nemáte uchopenou? Nebo vám její název či “mluva” nezní? Dejte vědět.
Brand

Co pro vás uděláme

Workshop na tvorbu značky

Nemáte-li ještě pro svůj byznys pevně zafixovanou značku (tedy nevíte jistě, jak chcete, aby se za ni komunikovalo, argumentovalo a jak by měla působit), stačí si objednat náš 1denní workshop. Na něm se zaměříme, na čem značku postavit (nabídka, klienti, konkurence), jaká by měla být (hodnoty, osobnost, poslání) a nakonec i jak ji proslavit (asociace, pravidla, touchpointy). To vše vám sepíšeme do brandbooku.

15 000 Kč/workshop

Návrh názvu a sloganu značky

Název značky je nezbytnou podmínkou toho, aby si vás zákazníci zapamatovali. Těžko se k vám můžou vrátit, když vám ani nemůžou přijít na jméno. Doslova.

Že dosud nemáte pro firmu dostatečně reprezentativní název? Tak se nám ozvěte a my vám vymyslíme 10–20 návrhů, a to včetně přiléhavých úderných sloganů. A přidáme i návod, jak si dobře vybrat.

Od 7 500 Kč/návrhy

Nastavení pravidel komunikace

Již máte zavedenou značku se skvělým názvem a úderným sloganem? Skvělé! Tak první důležitý krok máte za sebou. Váháte-li teď ale, jak postavit texty na webu a do její komunikace, stačí se na nás obrátit a my vás vyzpovídáme a společně zafixujeme, jak má značka mluvit a psát (tonalita), podepisovat se atd. Všechna tyto doporučení vám sepíšeme a opatříme je i názornými příklady pro snazší srozumitelnost.

 7 500 Kč/pravidla

Proč zvolit nás

Máme přes 11 let zkušeností

Desítky projektů za námi

Napsali jsme tisíce textů

Spolupracujeme s dalšími profíky

Komu už jsme s brandingem pomohli

LIMOUX

Na workshopu jsme se zakladatelem vše prošli a na základě informací jsme navrhli do mantinely jeho nové značky. Dále jsme mu předložili návrhy na název, ze kterého si vybral a nakonec jsme otextovali i nový web.

MERISIMO

Nejprve jsme majiteli poslali formulář, kam nám sepsal všechny informace o své značce. Následně jsme na online schůze společně brainstormovali a vymysleli nový název. A poté již přišly na řadu texty pro web.

AEVA

S autorkou této mladé oděvní značky jsme na 3 kratších workshopech formulovali, jak by její brand měl argumentovat, působit a mluvit. Aktuálně se těšíme, až ušije první kousky a přijde na řadu webová prezentace.

ČSOB Filip

Pro aplikaci finanční gramotnosti pro děti jsme nejprve s jejími manažerkami probrali, jak by měla aplikace jako značka působit a mluvit. Následně jsme navrhli pravidla komunikace, kterými se při textování řídíme.

GREENFELD

Pražští developeři pro nový bytový dům v Letňanech hledali nový název, který by byl autentický a souvisel nějak s myšlenkou a lokalitou. Po dopoledním workshopu u nich v kanceláři se dostavil výsledek. Letnian. 

Čím dále vám posloužíme

Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.

Psssst! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.