Pomůžeme vám vytvořit
silnou značku pro byznys

Co pro vás uděláme
Workshop na tvorbu značky
Nemáte-li ještě pro svůj byznys pevně uchopenou značku (jak by měla působit a komunikovat, argumentovat), stačí si jednoduše objednat 1denní workshop.
Na něm se zaměříme, na čem konkrétně vaši značku postavit, jaká by vlastně měla být a nakonec také i jak ji proslavit. To vše vám sepíšeme do brandbooku, abyste mohli návod vždy po ruce.
12 000 Kč/workshop
Návrh názvu a sloganu značky
Název značky je nezbytnou podmínkou toho, aby si vás zákazníci zapamatovali. Těžko se k vám můžou vrátit, když si ani nevzpomenou, kde ty skvělé věci pořídili.
Že nemáte dost dobrý název značky? Tak se nám ozvěte, vyzpovídáme vás a na základě informací vám sepíšeme 10–20 návrhů názvů včetně sloganů. A přidáme i návod, jak si dobře vybrat.
Od 8 000 Kč/návrhy
Nastavení pravidel komunikace
Již máte zavedenou značku se skvělým názvem a úderným sloganem? Skvělé! Tak první důležitý krok máte za sebou. Jenže jak ještě postavit komunikaci?
Váháte-li, jak formulovat texty na webu a komunikace značky? Vše probereme a zafixujeme, jak má značka mluvit a psát, podepisovat se atd. Všechna doporučení vám sepíšeme a opatříme příklady..
6 000 Kč/pravidla
Proč zvolit nás
Máme přes 11 let zkušeností
Desítky projektů za námi
Napsali jsme tisíce textů
Spolupracujeme s dalšími profíky
Komu už jsme s brandingem pomohli
LIMOUX
Na workshopu jsme se zakladatelem vše prošli a na základě informací jsme navrhli do mantinely jeho nové značky. Dále jsme mu předložili návrhy na název, ze kterého si vybral a nakonec jsme otextovali i nový web.
MERISIMO
Nejprve jsme majiteli poslali formulář, kam nám sepsal všechny informace o své značce. Následně jsme na online schůze společně brainstormovali a vymysleli nový název. A poté již přišly na řadu texty pro web.
AEVA
S autorkou této mladé oděvní značky jsme na 3 kratších workshopech formulovali, jak by její brand měl argumentovat, působit a mluvit. Aktuálně se těšíme, až ušije první kousky a přijde na řadu webová prezentace.
ČSOB Filip
Pro aplikaci finanční gramotnosti pro děti jsme nejprve s jejími manažerkami probrali, jak by měla aplikace jako značka působit a mluvit. Následně jsme navrhli pravidla komunikace, kterými se při textování řídíme.
GREENFELD
Pražští developeři pro nový bytový dům v Letňanech hledali nový název, který by byl autentický a souvisel nějak s myšlenkou a lokalitou. Po dopoledním workshopu u nich v kanceláři se dostavil výsledek. Letnian.
Čím dále vám posloužíme
Přesvědčili jsme vás?
Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.