Školení copywritingu pro jednotlivce i týmy

Jaké školení se vám hodí?
Copy Základy
Bez základů se zkrátka v žádné oblasti neobejdete a textařské řemeslo není výjimkou. Ukážeme vám, co to vlastně copy je a jak se liší od klasického textu.
Zároveň vám posvítíme na nezbytné strukturování, jak o textu přemýšlet a převést ho do čtivější podoby. A také, co dělat před tím, než se do psaní pustíte, a na co nezapomenout před publikací.
12 000 Kč
Copy Psychologie
Copy znamená prodejní text. A jakmile něco prodáváte, do značné míry se jedná o psychologii. Proto je i při psaní důležité myslet na to, jaké principy fungují.
Jak jsme jako kupující vlastně nastavení a jak toho využít ve prospěch byznysu? Podíváme se podrobně, jak zaujmout, zapojit emoce a umně čtenáře přesvědčit vypointovanou argumentací. K akci!
12 000 Kč
Copy Magie
Když už máte základy a znáte principy psychologie, je důležité své psaní nenechat ustrnout a pokračovat dále. Na další úroveň. A odlišit se od jiných.
Práce s kognitivním zkreslením? Zapojení správně velké špetky kreativity a emocí, storytelling a nastavení podmínek a návyků pro ideální textové výstupy? Čekají na vás 4 hodiny kouzelných chvil.
12 000 Kč
Sháníte školení na míru?
Máte konkrétní problémy? Vysoustružíme pro vás školení na míru. Stačí nám dát vědět »
Proč zvolit nás
Máme přes 11 let zkušeností
Desítky projektů za námi
Napsali jsme tisíce textů
Spolupracujeme s dalšími profíky
Komu už jsme s texty pomohli
INVESTER
Na workshopu jsme se zakladatelem vše prošli a na základě informací jsme navrhli do mantinely jeho nové značky. Dále jsme mu předložili návrhy na název, ze kterého si vybral a nakonec jsme otextovali i nový web.
Foodin
Nejprve jsme majiteli poslali formulář, kam nám sepsal všechny informace o své značce. Následně jsme na online schůze společně brainstormovali a vymysleli nový název. A poté již přišly na řadu texty pro web.
ČSOB Filip
Tato aplikace větším dětem představuje svět financí tak, aby je to bavilo. Již víc jak 2 roky jsme u ladění obsahu a také vypomáháme s textací webových stránek, včetně související soutěže a dalších aktivit. A navíc i s e-mailingem či letáky.
Čím dále vám posloužíme
Přesvědčili jsme vás?
Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.