Školení copywritingu pro jednotlivce i týmy

Textařské řemeslo jde za gramatiku, stylistiku a také korektury. Jde o hru s psychologií čtenáře, s úhlem pohledu textu, pořadím informací, argumentů. O zapojení prodejního ducha. Jak na to? Naservírujeme vám teorii, fakta i své zkušenosti. Plus příklady!
Copy

Jaké školení se vám hodí?

Copy Základy

Bez základů se zkrátka v žádné oblasti neobejdete a textařské řemeslo není výjimkou. Ukážeme vám, co to vlastně copy je a jak se liší od klasického textu.

Zároveň vám posvítíme na nezbytné strukturování, jak o textu přemýšlet a převést ho do čtivější podoby. A také, co dělat před tím, než se do psaní pustíte, a na co nezapomenout před publikací.

12 000 Kč

Copy Psychologie

Copy znamená prodejní text. A jakmile něco prodáváte, do značné míry se jedná o psychologii. Proto je i při psaní důležité myslet na to, jaké principy fungují.

Jak jsme jako kupující vlastně nastavení a jak toho využít ve prospěch byznysu? Podíváme se podrobně, jak zaujmout, zapojit emoce a umně čtenáře přesvědčit vypointovanou argumentací. K akci!

12 000 Kč

Copy Magie

Když už máte základy a znáte principy psychologie, je důležité své psaní nenechat ustrnout a pokračovat dále. Na další úroveň. A odlišit se od jiných.

Práce s kognitivním zkreslením? Zapojení správně velké špetky kreativity a emocí, storytelling a nastavení podmínek a návyků pro ideální textové výstupy? Čekají na vás 4 hodiny kouzelných chvil.

12 000 Kč

Sháníte školení na míru?

Máte konkrétní problémy? Vysoustružíme pro vás školení na míru. Stačí nám dát vědět »

Proč zvolit nás

Máme přes 11 let zkušeností

Desítky projektů za námi

Napsali jsme tisíce textů

Spolupracujeme s dalšími profíky

Komu už jsme s texty pomohli

INVESTER

Na workshopu jsme se zakladatelem vše prošli a na základě informací jsme navrhli do mantinely jeho nové značky. Dále jsme mu předložili návrhy na název, ze kterého si vybral a nakonec jsme otextovali i nový web.

Foodin

Nejprve jsme majiteli poslali formulář, kam nám sepsal všechny informace o své značce. Následně jsme na online schůze společně brainstormovali a vymysleli nový název. A poté již přišly na řadu texty pro web.

ČSOB Filip

Tato aplikace větším dětem představuje svět financí tak, aby je to bavilo. Již víc jak 2 roky jsme u ladění obsahu a také vypomáháme s textací webových stránek, včetně související soutěže a dalších aktivit. A navíc i s e-mailingem či letáky.

Čím dále vám posloužíme

Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku. Úvodní call u nás máte zdarma.

Kontaktní formulář

Psssst! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.