Tvorba značky Merisimo

O co šlo? Ozval se nám zadavatel Tonda, který se rozhodl podnikat v oblasti funkčních triček z merino vlny. Ale česká, kvalitní výroba, nikoli dovoz. Spolu s tím se chystal připravit nové webové stránky a zároveň uchopit název, pod kterým by měl vystupovat. Pustili jsme se do toho. 

Brand-copy-brandcopy

Zjistili jsme, jaké jsou výhody oproti ostatním

Na poli funkčního oblečení jistá konkurence je. Zejména z řad e-shopů, kde se jedná hlavně o velkovýrobu. Jelikož se však Tonda orientoval v oblasti IT, rozhodl se vyvinout vlastní konfigurátor barevnosti oblečení. To znamená, že si nejen u něj můžete koupit prvotřídně kvalitní merino oblečení, ale zároveň i sestavit barvy. Většina funkčního oblečení moc na takovou možnost nehledí, takže se jedná o unikátní službu. K tomu má navíc dostupné ceny a rychlé dodání. 

Na brainstormingu jsme vymysleli název a slogan

Tondu jsme nejdřív pořádně vyzpovídali, abychom věděli, odkud začít. Pustili jsme se s Petrem do brainstormingu a připravili několik návrhů, které jsme mu poté zaslali. Měli jsme tak skvělý materiál, od kterého jsme se mohli odrazit. Vždy je lepší nechat věci odležet a ideálně zapojit přímo majitele. Proto jsme si dali ještě druhý online brainstorming, kde nám postupně vznikaly další možné návrhy. A nejvíce zarezonovalo Merisimo. Krátké, výstižné, zahrnuje v sobě prvek merina, zároveň té nejlepší kvalit z italské fráze belisimo. Název jako takový jsme ještě podtrhli sloganem „Barvy podle vašeho gusta“. Krásně vše dolaďuje, přičemž se s ním dá v průběhu případně hezky pracovat. 

Připravili jsme texty na web

V průběhu příprav názvů jsme promýšleli také strukturu stránek a návrhy textů. Navrhli jsme tak jednotlivé komponenty, přičemž jsme vše sepsali tak, aby to šlo naproti cílové skupině a úderně zazněly prodejní argumenty. Zároveň ale aby se zachovala určitá lehkost a šmrnc. Protože jde o skvělé oblečení, které vám bude dobře sloužit. Texty se navíc skvěle propojily s grafikou, dobře sedí pro responzivní zobrazení a samozřejmě jsme neopomenuli ani SEO popisky pro vyhledávače. Jednoduše moderní a svěží web. 

A pomáháme i s komunikací

Díky tomu, že známe značku od základů a víme, na čem je postavená, pomáháme nyní Merisimu i s další komunikací. Úpravou stránek to totiž nekončí, je potřeba název i nový styl propsat na Facebooku, v e-mailech, v letácích, SMSkách… zkrátka všude, kde s klienty komunikujete.

Stránky se zatím připravují, ale více se dozvíte například na www.merisimo.cz 

"Přišli jsme s prosbou přetextovat náš web a vymyslet nový název a slogan. Musím říct, že Petr i David k zadání přistoupili vskutku profesionálně. Začali jsme otázkami, které měli za cíl zjistit, kdo je zákazníkem naší značky a jakým dojmem máme působit. Z původního názvu Custom Triko máme Merisimo a texty na webu jsou teď skutečně na úrovni (nový web ještě není veřejný). Se spoluprací jsem maximálně spokojený."
Tonda
Antonín Karásek
Majitel firmy Merisimo

Sháníte něco takového?

Ať už potřebujete zrevidovat texty v appce, všechny je napsat nebo pomoci s její propagací, stačí nám dát vědět!