Pojďme objevit váš příběh

1. část: Byznys

Ujasníme si, co vlastně děláte a co přesně klientům nabízíte. Ale půjdeme trošku do hloubky. Projdeme si naše připravené materiály a sami si vlastně odpovíte. Společně si tak utřídíme možné prodejní argumenty, co je vlastně to unikátní, čím se můžete odlišit, a klienti si vás tak můžou zamilovat. 

Spolu s tím si dopodrobna rozebereme i vaše zákazníky, abychom jim nabídku mohli dokonale přizpůsobit. Protože když se dokážete naladit na zákazníkovu a vlnu a potřeby, máte zčásti vyhráno. 

Co se na dozvíte:

  • Jak uchopit váš produkt či nabídku
  • Co máte, co ostatní nemají
  • Jak vypadá váš zákazník

2. část: Značka

Ve druhé části si řekneme, kdo vlastně jste. Tím nemyslíme přímo vaši osobnost, ale osobnosti vaší značky (i když to dost často bývá spojené). Projdeme tak tzv. pyramidu archetypů, na které vykrystalizují vlastnosti, které váš brand má. A kterých se držet. 

Pomůže nám to utvořit konkrétní představu, jak vlastně vaše osobnost vypadá. Tím ale nekončíme. Nejdůležitějším aspektem je totiž, proč to vlastně vaše značka dělá. Co je tím hnacím motorem, se kterým se chcete pustit do boje s ostatními. Jaké je vaše poslání. 

Co se dozvíte:

  • Vlastnosti značky, které se promítnou do komunikace
  • Jak vypadá osobnost vaší značky
  • Proč to vlastně celé děláte 

3. část: Komunikace

Když už víme, v čem jste výjimeční a jak vlastně vaše značka vypadá + jaké má vlastnosti, přesuneme se ke stěžejní části. A to jak má vaše značka komunikovat. Už víte, kdo jste, co děláte, teď je důležité s klienty umět správně mluvit. A na těch správných místech. 

Ujasníme si, co byste o sobě měli říkat, aby si s vámi klienti vždy spojili určitou emoci, pocit nebo službu. Spolu s tím nám hezky vyplyne, jakým tónem (tzv. tonalitou) byste informace měli sdělovat, aby to bylo věrohodné a sedělo k vašemu typu. A jelikož máme zmapované vaše klienty, stanovíme si seznam touchpointů, kde s nimi bude nejlepší komunikovat. A nevynecháme ani jeden. 

Co se dozvíte:

  • Co si vámi mají klienti asociovat 
  • Jakým tónem byste s klienty měli mluvit
  • Kde všude zákazníky oslovit a komunikovat s ni

Vše vám sepíšeme do
přehledného brandbooku

Co na workshopu zjistíme, vám sepíšeme do jednoho dokumentu. Vše tak budete mít pohromadě, když vám například někdo nastoupí nebo když si budete chtít připomenout důležité věci, na kterých značka stojí. 

Cena: 20 000 Kč

Přesvědčili jsme vás?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku.