E-maily, příspěvky i letáky.
Nejen to vám připravíme!

Web máte hotový a byznys vám jede? Super! Jenže aby klienti nakupovali a vraceli se, chce to s nimi komunikovat správně. Vše by totiž mělo být jednotném stylu, srozumitelné a zapojovat fakta s emocemi. 

Ideální je zvolit vícero kanálů

Klienti k vám totiž sami nepřijdou. Plánujete tedy slevovou akci, vypouštíte do světa novou službu nebo inovujete produkt? Namícháme vám ten správný mix kanálů. A rovnou je všechny natextujeme.

Online komunikace

Webovkami to začíná. Poté potřebujete i správné e-maily nebo třeba SMS.

Tiskové materiály

Občas je dobré mít i něco v ruce nebo k vylepení, vystavení nebo předání.

Posty na sítě a články

Když se jim budete připomínat, vzpomenou si na vás, jakmile budou potřebovat.

Jak může taková marketingová kampaň vypadat?

Dejme tomu, že máte například portfoliu nový produkt. Abyste ho dobře prodali, vyplatí se zvolit hned několik cest…

Napsat mu produktovou stránku

Zahrnout novinku v newsletteru

Připravit video s voiceoverem

Vytvořit přesvědčivý leták

Poslat informaci všem do e-mailu

Připomenout se SMS zprávou

Napsat o novince na sítích

Zmínit novinku na sítích znovu

Kolik času příprava zabere?

Postavit fungující texty neznamená jen sednout za klávesnici a psát. Důležité je uchopit správně prodejní argumenty, navnímat hodnoty značky a zvolit správně tonalitu. 

Základní komunikace

  • Servisní e-maily | 0,5–1 hodina
  • Prodejní e-maily | 0,5–2 hodiny
  • SMS zprávy | cca 0,5 hodiny
  • Newslettery | 0,5–3 hodiny
  • Scénář videa | 2–4 hodiny

Propagační materiály

  • Prezentace | 0,5–1 hodina
  • Bannery | 0,5–1 hodina
  • Plakáty | 1–2 hodiny 
  • Letáky | 1–2 hodiny 
  • Brožury | 2–8 hodin 
  • Komplimentky | 0,5–1 hodina 

Sociální sítě a ostatní

  • Posty na sítě | do 0,5 hodiny 
  • Blogové články | 1–2 hodiny 
  • PR články | 2–5 hodin 
  • Obsahový plán | 4–8 hodin

Sháníte něco takového?

Napište nám zprávu a vymyslíme, jak posuneme i vaši značku a texty. Úvodní call na seznámení u nás máte zdarma